21 december 2016

De voorbereidingen voor de Vakbeurs Facilitair (& Gebouwenbeheer) zijn in volle gang. Van 25 t/m 27 januari vindt alweer de 19e editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwenbeheer plaats. Onze voorbereidingen beginnen direct na de Vakbeurs van vorig jaar. Benieuwd waarom? Deze week een kijkje achter de schermen…

Wat is de vakbeurs Facilitair?

De vakbeurs Facilitair (& Gebouwbeheer) is hét evenement op het gebied van facilitair management in Nederland en België. De naam zegt ’t al; op de vakbeurs Facilitair wordt facilitaire kennis overgedragen. Dit jaar zijn er bijna 400 standhouders, waardoor de beurs één van de grootste op het gebied van facilitair is in de wereld.

De voorbereidingen…

Zoals ik al aangaf, de voorbereidingen voor de beurs begint voor ons direct na de vorige beurs. We plannen een bijeenkomst om de beurs te evalueren. Wat ging goed en vooral: wat kan de volgende keer beter?! Dit wordt bijgehouden in een document dat we dan als voorbereiding op de volgende beurs erbij pakken.

Locatie van de stand

In februari heb ik contact met HoLaPress Communicatie over deelname aan de volgende editie. In 2016 was de vakbeurs nog in de Brabanthallen in Den Bosch. Dit jaar kondigde de organisatie aan dat het evenement in de Jaarbeurs in Utrecht zal plaatsvinden. Voor ons een mooie gelegenheid om meer klanten uit te nodigen, omdat Utrecht centraal in Nederland ligt. We hebben overigens jarenlang genoten van de gastvrijheid van Brabant! 

De plattegrond van de hallen in de Jaarbeurs wordt helemaal overhoop gegooid omdat een nieuwe hal vraagt om een andere indeling. Perfect, want dan kunnen wij op zoek naar een mooie drukbezochte locatie voor onze stand! We zoeken een mooie locatie uit: standnummer D13.

Kennisoverdracht

Ter aanvulling op onze stand geeft onze collega Linda ten Katen een lezing over de toekomst van beeldschermwerk. Al in juni overleg ik met de organisatie van de Vakbeurs over de inhoud van Linda haar presentatie. In december leveren we de presentatie aan, zodat de organisatie zich goed kan voorbereiden op alle lezingen die gepland staan.

Tip! Wil je meer weten over de toekomst van beeldschermwerk? Kom dan op vrijdag 27 januari om 10.30 uur naar de lezing van Linda in zaal 8.

Stand ontwerp

Begin oktober heeft het Marketingteam overleg en bedenken we wat we willen qua stand. Dit jaar kiezen we ervoor om onze innovatie op het gebied van preventief werken te showen! We laten een tekening maken door onze ontwerper, zodat de stand vorm begint te krijgen. Een aantal vragen die we onszelf stellen:

  • Welke producten willen we laten zien?
  • Welke presentaties kunnen daarbij ondersteunen?
  • Hoe willen we onze bezoekers verrassen?

Bemanning van de stand

Onze stand is (bijna) niets zonder onze collega’s. Onze ergonomisch adviseurs staan drie dagen lang op de stand. De mensen die van ver komen verblijven in een hotel. De hotelovernachtingen moeten uiteraard geregeld worden.

standbemanningNaast de ergonomisch adviseurs buitendienst is het voor de binnendienst ook een mooie kans om onze klanten te ontmoeten. Daarom overleggen we intern wie er een dag naar de beurs wil en kan. Begin december zorgen we dat de planning voor de stand bemanning klaar is. Een paar dagen voor de beurs komen we als adviseurs bij elkaar en zorgen we dat iedereen op de hoogte is van het reilen en zeilen rondom de beurs en onze stand.

Gratis entree

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze stand, onze innovatie op het gebied van preventief werken én naar onze adviseurs?! Kom dan naar onze stand D13 naar de Jaarbeurs in Utrecht.

25 januari - 10.00 tot 19.00 uur
26 januari - 10.00 tot 19.00 uur
27 januari - 10.00 tot 17.00 uur

Schrijf je nu alvast in, zodat je dan direct naar binnen kunt!

Ik wil een gratis entreekaart

Door Aafke Wallie van Dijk

‘Bij Health2Work hebben we als doel om mensen een gezonde werkplek te bieden.’

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze Privacy verklaring voor meer informatie.

Cookies accepteren