ErgodeskBike Advanced Dynamisch werken

Art.nr. LSKT005.100001
Dynamisch werken met de ErgodeskBike Advanced. Bevorder productiviteit en gezondheid van medewerkers.
Lees meer..
Gratis 30 dagen proefplaatsing
Uitleg proefplaatsing

Direct gratis advies: 088 240 00 60 of 
laat je bellen door een deskundige

Omschrijving

Om meer beweging en dynamiek tijdens een werkdag te stimuleren, is de ErgodeskBike Advanced ontwikkeld voor zowel gebruik op kantoor als op een thuiswerkplek. Zonder dat men zich ervan bewust is, zit men een groot gedeelte van de dag. Onderzoek toont dat sedentair gedrag leidt tot gezondheidsklachten.

Actieve houding met de ErgodeskBike Advanced

Het sedentair gedrag kan worden onderbroken door gebruik te maken van een ErgodeskBike. Op kantoor is er vaak geen alternatief, maar uitsluitend een bureaustoel ter beschikking. De ErgodeskBike Advanced is een kwalitatief hoogwaardige bureaufiets, waarmee de bloedcirculatie weer op gang wordt gebracht tijdens de werkdag. Uiteindelijk gaat u fitter naar huis!

Gezondheid en productiviteit bevorderend

In combinatie met een zit-sta bureau is de ErgodeskBike perfect om meer afwisseling in houding te creëren tijdens een werkdag. Men kan zitten, staan en matig intensief bewegen afwisselen. Dit bevordert de productiviteit en gezondheid van medewerkers. Lees ook onze blog over 'Het nut van fietsen achter het bureau'.

Hoeveel fietst u op kantoor?

De ErgodeskBike Advanced heeft ook enkele bijzondere inovatieve kenmerken.

Display

Een compacte LED display geeft informatie over de fietsweerstand, totale fietstijd, calorieverbruik, afstand en fietssnelheid.

USB oplader

In de display is een USB poort verwerkt, waarmee bijvoorbeeld tablets en mobiele telefoons kunnen worden opgeladen.

Gepersonaliseerde Bike

De ErgodeskBike Advanced is ook verkrijgbaar met bestickering aan de zijkant van de fiets. Laat het bedrijfslogo of de kleuren van de huisstijl terugkomen op deze dynamische werkplek, zodat deze naadloos aansluit bij de uitstraling van het bedrijf. Op deze manier past de fiets bij de rest van het meubilair. Meer weten? Bel 088 240 00 60 of mail naar info@health2work.nl.

Eigenschappen 

  • Inclusief display voor tijd, snelheid, afstand en calorieverbruik.
  • Eenvoudig verplaatsbaar door middel van 2 wielen
  • Weerstand: 16 standen  
  • Verstelbaar zadel: 19 standen
  • Gebruikerslengte: 150 - 200 cm
  • Maximale belasting: 180 kg
  • Verkrijgbaar met gepersonaliseerde sticker.

Aanbevolen door professionals

  • Bevordering van bloedcirculatie
  • Actieve en dynamische houding
  • Verhoging van productiviteit

Downloads

Productsheet≈1 MBPDFDownloaden

ErgodeskBike Advanced poster

304,79 KBPDFDownloaden

Handleiding ErgodeskBike Advanced

950,59 KBPDFDownloaden

Algemene veelgestelde vragen

Is mijn werkplek goed ingesteld?

Doe de werkplektest en kom er achter!

Met de werkplektest kun je je eigen werkplek laten beoordelen aan de hand van 10 vragen. Zo kan men controleren of de werkplek optimaal is ingesteld en ingericht. De beoordeling vindt plaats op basis van 10 werkhoudingen, waarbij je kan kiezen uit verschillende antwoorden per vraag. Je selecteert het antwoord, waarin jij je het meeste herkent. Na het invullen volgt er voor ieder fout antwoord een advies met daarbij een mogelijke productoplossing om de werkhouding te verbeteren.

De Werkplektest op maat voor de eigen organisatie?

Bij de werkplektest op maat wordt het bedrijfslogo verwerkt in de layout en de rapportage die per e-mail naar de medewerker wordt verstuurd. De adviesteksten worden in overleg aangepast, zodat deze exact aansluiten bij het beleid van de organisatie. Tevens wordt in overleg bepaald of en zo ja welke productoplossingen aan deze adviezen worden toegevoegd.

  • Snel en effectieve werkplekcheck
  • Preventief en curatief inzetbaar
  • Afgestemd op het arbobeleid
  • Snelle implementatie
Gratis demonstratie

Hoeveel transportkosten en orderkosten berekenen jullie?

Voor verzendingen binnen Nederland zijn de transport- en orderkosten € 10,00. Voor bestellingen boven een bedrag van € 500,00 excl. BTW. wordt de bestelling gratis (franco) verzonden of zelfs persoonlijk afgeleverd en ingesteld. Indien je kiest voor verzending onder rembours betaal je € 10,00 extra. Verzendkosten verschillen per land. Vraag één van onze medewerkers naar de geldende tarieven voor het buitenland.

Neem contact op voor meer informatie

Kan ik een afwijkend afleveradres of factuuradres opgeven?

Ja, je kunt een afwijkend aflever- of factuuradres opgeven bij de bestelling. Wanneer je een account aanmaakt, dan kunt je zelfs meerdere afleveradressen en factuuradressen toevoegen aan de klantkaart. Daarnaast kunnen per e-mail of per telefoon via 088 240 00 60 adreswijzigingen doorgeven worden aan een van onze medewerkers.

Bekijk onze zitoplossingen

Heb je een medewerker met zit- en rugklachten? Wij hebben de maatwerk oplossing

Voor mensen met ernstige rugklachten of lichamelijke beperkingen is het vaak niet mogelijk om goed te zitten op de standaard bureaustoel. Hiervoor heeft Health2Work de oplossing, namelijk de nieuwe standaard in maatwerk. Health2Work biedt maatwerkoplossingen voor:

  • Medewerkers die op basis van lichamelijke afmetingen geen optimaal gebruik kunnen maken van standaard meubilair.
  • Medewerkers die op basis van een medische indicatie een aangepaste werkplek nodig hebben.

Een adviseur van Health2Work komt vrijblijvend langs om de situatie te bekijken en een zogenaamde passing te doen. Hierna volgt een offerte en na goedkeuring gaan we direct aan de slag, totdat de medewerker helemaal tevreden is. We letten er op dat de 'aangepaste stoel' er niet sterk afwijkend uitziet, zodat medicalisering zoveel mogelijk wordt voorkomen.

Bekijk onze maatwerkoplossingen

Thuiswerken wordt een wettelijk recht

thuiswerkplek Werknemers krijgen dit jaar nog het recht om thuis en op flexibele tijden te werken. Dit schrijft de nieuwe Wet flexibel werken, een initiatief van CDA en GroenLinks. De wet moet ervoor zorgen dat werknemers hun baan en zorgtaken beter kunnen combineren. Werknemers mogen daarvoor een verzoek indienen bij de werkgever. Dit verzoek mag alleen worden afgewezen als de werkgever kan motiveren dat de kwaliteit van de werkzaamheden erdoor in de knel komt. De nieuwe wet geldt voor organisaties met meer dan tien werknemers.

In cao's kunnen vakbonden en werkgevers in onderling overleg van de wet afwijken. De nieuwe Wet flexibel werken stevent af op de steun van een ruime meerderheid in de Eerste Kamer, zo bleek dinsdag 14 april 2015 tijdens een senaatsdebat. Ook de SP, de PvdA en D66 steunen het voorstel. Eerder, in de Tweede Kamer, waren ook de ChristenUnie, de Partij voor de Dieren en 50Plus voor; zij namen dinsdag in de Eerste Kamer niet deel aan het debat.

Formeel stemt de senaat volgende week over het initiatiefwetsvoorstel, maar na het debat lijkt een meerderheid zeker. Daarna wordt de wet ergens in de komende maanden van kracht. (bron: De Volkskrant). De voordelen van het flexibele werken zijn inmiddels bekend. Je hebt meer vrijheid om zelf de tijd in te delen, je maakt minder woon-werk kilometers én er is minder kantoorruimte nodig. Op grond van de wet moeten werkgevers zorgen voor goede en veilige arbeidsomstandigheden. Maar wanneer werknemers bij invoering van Het Nieuwe Werken bijvoorbeeld thuis gaan werken, heeft de werkgever natuurlijk minder zicht op de manier van werken en de werkplek, maar de werkplek moet aan minimale wettelijke eisen voldoen.

Lees meer over het nieuwe werken

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze Privacy verklaring voor meer informatie.

Cookies accepteren