Elke reactie is welkom. Als klant van Health2Work kun je rekenen op een goede service. Toch kan het voorkomen dat je niet geheel tevreden bent. Dan horen wij dat graag van je. Want, alleen als wij jouw ongenoegen kennen, kunnen wij ons uiterste best doen om je alsnog tevreden te stellen.

Jouw klacht is ook van grote waarde voor het verbeteren van onze service. Heb je een klacht over onze producten en/of diensten? Laat het ons weten via info@health2work.nl of telefoon 088 240 00 60. Wij zoeken dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Health2Work draagt het Webshop Keurmerk en indien je een klacht hebt waar je met Health2Work niet uit komt, dan kun je een beroep doen op de geschillencommie van Stichting Webshop Keurmerk. Misschien heb je geen klacht, maar wel een vraag. Daarvoor kun je terecht op onze pagina veelgestelde vragen (FAQ) voor meer informatie over uiteenlopende onderwerpen. Heb je tips of suggesties? Deze zijn van harte welkom via info@health2work.nl of telefoon 088 240 00 60. Een goede tip of suggestie wordt door ons altijd beloond.

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze Privacy verklaring voor meer informatie.

Cookies accepteren