Vacature Projectcoördinator

Wil jij bijdragen aan een duurzame inzetbaarheid van medewerkers bij bedrijven? Health2Work zoekt een Projectcoördinator!

Wie zijn wij?

Bij Health2Work streven we ernaar om werkplekken in Nederland gezonder en efficiënter te maken. Als experts in ergonomie adviseren en leveren wij oplossingen die bijdragen aan optimale werkplekken in sectoren zoals kantoor, zorg, onderwijs en industrie. Of het nu gaat om preventieve of curatieve oplossingen, wij zorgen ervoor dat elke werkplek ergonomisch verantwoord is. Ben jij klaar om samen met ons een verschil te maken?

Wie zoeken wij?

We zoeken een collega met passie voor ergonomisch interieur en projectinrichting, iemand met enkele jaren ervaring in kantoorinrichting die toe is aan uitbreiding van kennis. Bij Health2Work hechten we veel waarde aan leergierigheid, zelfstandigheid en een proactieve houding. Ben jij iemand die moeiteloos het overzicht kan bewaren, analytisch vermogen heeft en gemotiveerd is om projecten succesvol te managen? Bezit jij daarnaast sterke communicatieve en administratieve vaardigheden en kun je gegevens nauwkeurig verwerken in systemen?

Dan ben jij de perfecte nieuwe collega voor ons team!

Wat ga jij doen?

In de rol van projectcoördinator ben jij verantwoordelijk voor het verwerken en begeleiden van kantoorinrichtingsaanvragen. Samen met je collega-accountmanagers inventariseer je de wensen van onze klanten en adviseer je over de beste oplossingen, zowel op locatie bij de klant als vanaf kantoor.

Je werkt nauw samen met de inkoopafdeling om de meest geschikte producten te selecteren en deze af te stemmen op de klantbehoeften. Jij stelt offertes op en onderhoudt hierover contact met de klant. Zodra er een akkoord is, zorg jij ervoor dat de gemaakte afspraken nagekomen worden. Dit doe je door een goede afstemming te vinden met alle betrokken afdelingen om het project succesvol af te ronden.

Je hebt in deze functie te maken met verschillende stakeholders: jouw collega's intern, externe partners en de klant. Jij monitort, borgt en stuurt bij waar nodig, en zorgt ervoor dat de klant altijd goed op de hoogte is van de voortgang van het project. Hierbij is communicatie essentieel en wordt er van jou verwacht dat je de juiste communicatiestijl weet toe te passen.

Wat wij bieden:

  • Een hecht team: gezellige en betrokken collega's.
  • Flexibiliteit: mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Ergonomische werkplek: practice what we preach ;)
  • Lunch op de zaak: lekker en gezellig met collega's!
  • Lease Fietsplan: gezond!
  • Pensioenregeling: Nationale Nederlanden.
  • Bonusregeling: één team één taak!
  • Ontwikkelmogelijkheden: wij denken en dragen graag een steentje bij.
  • Marktconform salaris: zwaarte van de functie in combinatie met jouw kennis en ervaring.

Wat wij vragen:

  • Jij hebt minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van Facility Management.
  • Jij bent 36 uur per week beschikbaar.
  • Jij hebt ervaring met Microsoft Excel, SketchUp en/of pCon planner.
  • Jij hebt ervaring met kantoorinrichting en vindt dit leuk!
  • Jij hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Jij bent zelfstandig, doortastend en punctueel.
  • Jij bent flexibel in het omgaan met verschillende stakeholders.
  • Jij hebt ervaring in het koel houden van je hoofd in ad-hoc situaties.

Heb jij interesse of een vraag? Mail dan onze HR-afdeling direct op HR@health2work.nl
Hopelijk tot snel!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Great Place To Work

Health2Work is een Great Place To Work. Wij geloven dat gelukkige medewerkers, geweldige resultaten opleveren. Daarom stimuleren wij jou om het maximale uit je zelf te halen, ongeacht wie je bent of wat je doet.