Terug naar overzicht
Terug naar overzicht

Betalingsmogelijkheden

Health2Work biedt verschillende betalingsmogelijkheden. De zakelijke klanten bieden we de mogelijkheid om binnen 30 dagen na factuurdatum op rekening te betalen. Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen verder kiezen uit een van onderstaande betalingsmethoden.

Vooruitbetalen, betalen door middel van overschrijving

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons per e-mail een orderbevestiging. De bestelling wordt dan ook door ons in behandeling genomen en de factuur wordt opgemaakt met daarop ons bankrekeningnummer en het totaalbedrag van de bestelling. De factuur verzenden wij later per mail. Zodra het bedrag op onze rekening staat, zullen wij de bestelling verzenden.

Achteraf betalen, betalen op rekening (alleen voor zakelijke klanten)

Health2Work biedt klanten de mogelijkheid om op rekening te betalen binnen 14 dagen na factuurdatum. Wij verzenden de producten, zodra de online bestelling bij ons binnen is. Na levering volgt de facturatie.

Vooruitbetalen, online met MisterCash (aanbevolen)

Je betaalt het bedrag online met iDEAL. iDEAL is beschikbaar voor klanten van de Rabobank, KBC, Belfius Bank, Fortis Bank, FINTRO, AXA Bank, CBC, ING Bank en VDK Spaarbank. Zodra het bedrag op onze rekening staat (vrijwel direct), zullen wij jouw producten verzenden.

Leasen

Het aanschaffen van nieuwe ergonomische oplossingen of het nieuw inrichten van een kantoor is in sommige gevallen kostbaar. Door onze ergonomische oplossingen te leasen, heb je meer keuzemogelijkheden en kun je altijd het product kiezen dat bij je past. Bekijk onze lease mogelijkheden.

Health2Work as-a-service

Met Met onze ‘Health2Work-as-a-service’ betaal je een vast bedrag per maand voor het gebruik van een ergonomische werkplek. Health2Work blijft eigenaar, jij betaalt voor het gebruik. Bovendien profiteer je van leuke extra's zoals een zit- en werkplekinstructie. Zo werken je werknemers altijd op een ergonomische en veilige werkplek. Ontdek de mogelijkheden.

Koop & Terugkoop

Bij een Koop & Terugkoop regeling word jij eigenaar van de ergonomische oplossingen en garandeert Health2Work de terugkoop aan het einde van de gebruiksperiode (op basis van restwaarde). De Koop & Terugkoop regeling draagt bij aan het creëren van een circulaire economie, de producten krijgen na terugkoop een tweede leven.

Rembours betaling, betalen bij het afleveren van het pakket

Indien je kiest voor levering onder rembours, dan betaalt je het aankoopbedrag vermeerderd met € 10,- rechtstreeks aan de chauffeur van de bezorgdienst op het moment dat je de bestelling in ontvangst neemt.

Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland zijn de transport- en administratiekosten € 10,00. Voor bestellingen boven een bedrag van € 1000,00 excl. BTW. wordt de bestelling gratis (franco) verzonden of zelfs persoonlijk afgeleverd en ingesteld. Verzendkosten verschillen per land. Vraag één van onze medewerkers naar de geldende tarieven voor het buitenland.

Direct advies nodig?

Heb je een vraag over de betalingsmogelijkheden? Wij helpen je graag, neem contact op met 088 240 00 60 voor direct advies.