Deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze Privacy verklaring voor meer informatie.
Terug naar overzicht
Terug naar overzicht

Een gezonde thuiswerkplek voor jouw medewerkers

Een gezonde thuiswerkplek voor jouw medewerkers

Nu veel medewerkers thuiswerken, wil je als werkgever dat medewerkers gemotiveerd en gezond blijven. Het faciliteren van een gezonde thuiswerkplek is hierin essentieel. Hoe fijn is het als medewerkers zelf hun bestelling kunnen plaatsen? Wij hebben hiervoor een concept ontwikkeld, waarin wij alle zorgen rondom het thuiswerken wegnemen. Zo kun jij slim thuiswerken!

Duurzame & ergonomische thuiswerkplekken

Wij maken in overleg met de klant een selectie van kwalitatief hoogwaardige producten, die wij tegen een gereduceerd tarief kunnen aanbieden. Daarnaast bieden we ook circulaire producten aan van vooraanstaande merken die zijn opgeknapt en op de thuiswerkplek een tweede leven krijgen. Hiermee werken we aan duurzame inzetbaarheid van materialen.

Hoe werkt het?

Naast het leveren van fysieke thuiswerkplekken zorgen wij voor een goede instructie, zodat het meubilair optimaal en ergonomisch verantwoord gebruikt wordt. De levering wordt rechtstreeks met de medewerker afgestemd, zo word je als werkgever volledig ontzorgt. De facturatie kan naar wens via de medewerker, op een maandelijkse verzamelfactuur of een combinatie van beide. Wij richten een uniek webportaal in, waarbij er mogelijkheden zijn om rekening te houden met kortingscodes, maximale budgetten en de optie tot wel of niet bijbetalen. Liever meubilair huren? Ook dit is mogelijk met Health2Work as-a-service.

Onze services

  • Levering op de thuiswerkplek door onze eigen deskundige medewerkers.
  • Snelle leveringen vanuit voorraad.
  • Persoonlijke werkplekinstructie op de thuiswerkplek.
  • Ergonomisch advies of fysieke inrichting van de thuiswerkplek door onze ergonomisch adviseurs.
  • Gratis online workshop Gezond Thuiswerken voor medewerkers.

Benieuwd hoe het bestelproces voor medewerkers gaat? In onderstaande video legt collega Floris het uit:

Circulariteit door terugkoopgarantie

Voor veel bureaustoelen en bureaus biedt Health2Work een terugkoopgarantie. Als wij producten retour nemen, worden deze overgedragen aan OPNIEUW!. OPNIEUW! is een social enterprise die zich volledig richt op het circulair verwerken van kantoormeubilair. Medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt zorgen dat het meubilair opgeknapt wordt en klaargemaakt voor een volgend leven bij een nieuwe gebruiker. Afhankelijk van de keuze van het assortiment stellen wij een terugkoopregeling voor.

Ervaringen van onze klanten

Edward Baselier

Coördinator Facilities, Ergocoach & Digi coach

‘Wat ik fijn vind aan Health2Work zijn de korte lijntjes, 30 dagen op proef, maatwerkoplossingen en het eerlijke advies. Er wordt echt meegedacht, ook op tactisch niveau, zoals over de beschikbare budgetten. Door een ergonomische thuiswerkplek voorkom je uitval en de medewerkers zijn er erg blij mee!’

Ontdek hier meer ervaringen van klanten die al gebruik maken van het thuiswerkportaal.

Creëer een eigen bestelportaal voor jouw medewerkers

Interesse in een eigen webportal met een online productcatalogus voor thuiswerkers? Lees hier meer, of neem contact met ons op!

Floris Lindeman
Floris Lindeman

Floris is commercieel directeur bij Health2Work. Hij stuurt alle ergonomisch adviseurs in het land aan. “Na meer dan 15 jaar heb ik nog steeds alle dagen veel zin om aan de slag te gaan, het voelt niet als werken. Ik ben oplossingsgericht. Nee is geen antwoord. Vanuit onze vestiging in Blaricum bedien ik vooral de grotere klanten in Midden- en West-Nederland.”

Ga naar alle blog berichten van Floris